Monday, March 17, 2008

Hvad har du gang i?

Tja - det ved jeg faktisk ikke rigtig. Jeg ved ihvertfald ikke om det bliver godt.

Thrummed mittens mangler nu kun tommeltotter. Jeg synes alt skal passe sammen (somme tider frygteligt svært.....), så naturligvis skal vanterne også have et halstørklæde. På billedet ses 3. forsøg..... hhhhfffffrrrrrrmm............. passer overhovedet ikke sammen..... Jeg gider ikke trævle mere op!!!!!!

Projekt nr. 2 er Aleita Shell vesten fra Interweave Knits spring 2008, men er ikke helt tilfreds med farvevalg / garn........

Dagens sætning fra Lise - "Hende vi besøgte - hende den voksne, der havde født alle ungerne - hvad hed hun?"

2 comments:

Ulla V. said...

Jeg kender godt fornemmelsen....det kan være ganske frustrerende!!

Dit 3. forsøg ser da ellers godt ud. Det synes jeg sagtens kan passe til vanterne...

Din datter fik mig virkelig til at le!!!

Mange hilsner fra en voksen der har født to unger.....

Gitte said...

Må indrømme at jeg trævlede det op lige efter billedet blev taget, og er nu igang med 4. forsøg, som jeg tror bliver godt ;-)
Måske skulle jeg også have beholdt 3. forsøg.......

Også fra en der har født 2 unger....