Wednesday, January 14, 2009

En sikker succes

Voksen Mini tager form. Har endnu ikke helt besluttet hvor lange ærmerne skal være. Det kommer også an på hvor brede de bliver. Når jeg har min FLS på hænger jeg konstant fast i dørhåndtag! Nu er der er ingen hulmønster på Mini'en hvilket hjælper en del ;-)

Er sikker på at den bliver en sucess - passer helt perfekt! Så er det sjovt at strikke igen. Trængte jeg til efter det sidste "lidt" mislykkede projekt, som skal trævles helt op. Bliver altså nødt til at tage ind til byen fredag for at købe knapper!

Ny inspiration:
PS: Ungerne har meddelt at hvis vi skal skilles (skal vi absolut ikke!) - så flytter de med faderen. Årsag: Hans frikadeller.........

11 comments:

Helle : said...

Den er ellers flot din trøje, kan godt forstå at du er vild med den. Jeg kender godt det med at hænge fast i dørhåndtag :-)

Så er det jo slået fast, hvem der er bedst til frikadellerne ;-)

Gitte said...

Tak Helle. Tror den vil blive brugt rigtig meget. Nu skal den jo lige have et par ærmer.... - og knapper

Ja - fars frikadeller - de er svære at hamle op med!

Helle : said...

Kig lige din mail ;-)

Gitte said...

Done ;-)

Irene said...

Du er da lynhurtig på pindene igen. Den mini er vel allerede færdig, når vi kommer på søndag :-)
Ja som store teenagere(og skilsmissebørn) gik mine de to ældste også ofte efter, hvor maden var bedst ;-)

Ulla V. said...

Det er en skøn model dén Mini - og hvor er den flot i den lilla farve. Jeg bruger min meget, men helst med lange ærmer under. Den kradser en anelse!
Faktisk kunne jeg godt tænke mig en til af slagsen, bare i en anden kulør ;0)

Hvor er det sjovt med børn og deres foretrukne "kokke" - hjemme hos os er det medisterpølsen og den dertil hørende sovs det gælder ;0)

Nette said...

LOL.. min den yngste søn vil giftes med far, når han bliver stor! Jeg ved ikke, hvad jeg har gjort forkert, men måske skulle jeg spørge ham om, det er fordi, han laver bedre frikadeller. :-)

Den er blevet flot. Jeg er vild med farven. I går i tv var der en dokumentarfilm, hvor en af dem, der var med, havde en lignende på, altså modellen. Det var lidt sjovt at spotte i tv. -)

Samtal från min trädgård said...

Läkker farve på tröje. Min sön spurgte, da han var mindre, om vi ikke snart skulle skilles. Jamen hvorfor dog, spugte jeg tilbage. Jo, fordi så får jeg et stykke legetöj hveranden fredag og spiser på McDonalds! Sådan kan man jo også se det!

Kludemutter said...

Nøj, den bliver god.
Godt med noget der lykkes ;D

Yt

Tine said...

Hvor bliver den fin.
Ærgeligt med den anden.
Har du helt opgivet den?
Den var ellers så flot.

Her i huset er det også faren der er bedst til frikadeller :-)

Anonymous said...

Så flott din trøye ble!
Og jeg kjenner meg igjen med å henge fast i dørhåndtak. jeg gjør det hele tiden!!
Ønsker deg en riktig god helg, Gitte!!