Tuesday, January 27, 2009

Fantastiske Forecast

Det kan ikke gå hurtigt nok! Tror den kommer til at passe helt perfekt, og jeg bliver vild med den.
Maskeantallet passer slet ikke til garnet. Har mange flere masker end i opskriften, men det gør ikke noget. Det er det geniale ved at strikke trøjen fra oven og ned - man kan regulere størrelsen alt efter behov.

Pokkerme om ikke hele trøjen strikkes med VRANG-masker. Jeg var ikke "helt kvik", da jeg startede, så jeg fulgte opskriften, og nu tør jeg ikke ændre vrang til ret af frygt for at man kan se forskel, så jeg fortsætter i vrangmasker, og glæder mig til at jeg kommer til ribben.

Næste gang - så bliver den strikket i retmasker!

PS: Måtte trævle en del op efter håndboldkampen i dag. I kampens hede glemte jeg snoningerne..... Det var så spændende og hele familien var med og levede sig ind i kampen.

8 comments:

Anonymous said...

den er godt nok flot...jeg har så tit tænkt på at FLS ( som vi vist er mange der har strikket?) kunne varieres i en uendelighed...her gav du vist et godt tip fra dig?
:-)

Ulla V. said...

Haha! Ja, dén kamp kunne få de fleste til at glemme en snoning eller to ;0) Hvordan bliver det mon på fredag? Åh, gid det lykkes at komme i finalen, selvom jeg nu også synes, at de kan være meget tilfredse med hvor langt de er nået indtil videre...

Jeg er meget imponeret over dine snoninger - det er år og dag siden jeg sidst prøvede det. Men flot er det :0)

Anonymous said...

Den er virkelig flot!

Ja, nogle gange skal man vide, hvornår man skal lægge pindene fra sig : ) Men det var da altid noget, at de vandt! På søndag må du holde tungen lige i munden til semifinalen!

Nette said...

Holda da op, du er nået langt allerede. Jeg bliver helt sikkert nødt til, at prøve at strikke oppe fra og ned på et tidspunkt.
Den bliver flot. :-)

Helle : said...

Hold da op hvor er du kommet langt, selv om du lige måtte have en ommer. Det er bare super godt at strikke oppe fra og ned.

Strikkeheksen said...

Den bliver god, Gitte, det er jeg sikker på og du er sandelig hurtig :-)

Samtal från min trädgård said...

Den er virkelig flot, men kedeligt att du måtte trevle op. Intressant at strikke oppefra och ned.

Tine said...

Hvor er den flot.
Og så er den bare lige dig!