Wednesday, January 21, 2009

Footlights og Forecast

Faldt ved et tilfælde over bloggen Blue Garter. Den er blever føjet til mine foretrukne fremover. Sikken en masse skønne spændende ting hun laver. Der er gratis opskrift til både lækker barnebluse og en super flot cardigan - Footlights Cardigan (som er kommet meget højt på ønskelisten).

Og så faldt jeg over Forecast igen, og blev enig med mig selv om at garnet fra "det mislykkede projekt" passer fint til den. Snoningerne bliver dog uden bobler. Jeg har simpelthen "fået blod på tanden". Nu skal der trævles op. Designeren er iøvrigt Stefanie Japel (Fitted Knits). Hendes modeller har normalt en super pasform.

8 comments:

Helle : said...

Det er jo ikke til at vælge for dig med alle de flotte modeller du finder ;-) Barneblusen er jo også dejlig, jeg får jo nok et drenge -barnebarn her til april så måske !

Gitte said...

Som I da familieforøger - Tillykke ;-)

Synes nu også den kunne være fin i en pigefarve.

Tine said...

Du er altså god til at finde modeller.
Hvor længe sad du så oppe denne gang? ;-)

Den blå/lilla er lige dig!

Samtal från min trädgård said...

Dejligt med allerede fundne links, fandt mönstret til en Colombia Beret på Bluegarter, så mange tak!

Kludemutter said...

En fin blog du der har fundet.
Jeg er nu også vild med pulsvarmerne og den halsvarmer ;D
Tak for linket.
Yt.

Irene said...

Den blog skal jeg vist kigge på. Jeg kunne godt finde på at strikke den grønne cardigan:-)

Strikkeheksen said...

Det var da en god ide, Gitte, at lave Forecast i stedet - der er ikke noget som at slippe af med et dårligt projekt :-)Held og lykke med den :-)

Gitte said...

Uha - tine - Alt for længe ;-)

Samtaler frän min trägård - det er utrigt hvad man kan finde af spændende ting og inspiration på nettet.

Hej Irene - Synes det er sådant et flot og spændende mønster. Minder lidt om det Tine strikkede i tørklædert til farmor.

Hej Lene - Tror den bliver så GOD!!!!