Wednesday, May 25, 2011

En Bea, en Joy og en flower power pige

Jeg strikker sådan lidt - uden rigtig inspiration og lyst på Harmony. Mere af nød ;-) Man kan da ikke sidde i sofaen med hænderne tomme!
Der er bestilt en bog af Kim Hargreaves på nettet. Jeg har nemlig tænkt mig at abe Lene efter. Hun havde gang i den skønneste trøje, da jeg besøgte hende i Aalborg - Bea. En absolut must- sommertrøje. Jeg regner med at jeg har garn der passer. Så nu skal den pokkers bog bare indfinde sig i postkassen.
En anden mulighed kunne være Joy - også Kim Hargreaves fra bogen Nectar.... Måske man skulle. Der er nogle utroligt flotte eksemplarer af tøjen på Ravelry.

Jeg kunne slå op til Joy, og så købe garn til Bea, når bogen kommer.....

Flower Power Lise - Vi lavede marmelade med jordbær og hindbær. Børnenes andel skal blendes. Der må endelig ikke være "klumper"!!! PS: Har det lige som Yt - det er meget svært (læs: umuligt) for mig at skrive kommentarer rundt omkring i blogland, hvor der skal ordbekræftelse til......

8 comments:

Eva said...

Spændende strikke-planer.

Helvigs strikkehjørne said...

Spændende at se hvad strikkeriet bliver til..

Kludemutter said...

Mon det lykkes ;))
Nu må der da snart være rattet op på fejlen.

Fin Fie du har strikket.

Hvor er Lise skøn som hippi ;)

Yt.

Berit said...

Uha, du er ude i nogle svære valg.

Lise er herlig!

Irene said...

Det ser da ellers vældig fint ud - det du strikker:-)

Ann said...

Den er da ellers rigtig sød, den Harmoni.

Lin said...

Flower power Lise ser ud til at nyde "arbejdet" hihi. Bea ser vel nok laekker ud. Det er pokkers som ventetiden foeles lang naar man venter paa en spaendende opskriftsbog, men du har ret, man kan da ikke sidde i sofaen med haenderne i skoedet. Knus

lise said...

Kom til at tænke på dig :-),da jeg så det nye "Kreativ strik"nr 13 med sommermodeller.
Der er en rigtig sød kjole med ribstykke foroven og en nederdel i et smukt hulmønster.
Forøvrigt er det et nummer med mange gode modeller.
Måske du allerede har set bladet..
Læser med her hos dig med stor fornøjelse.