Friday, May 20, 2011

Helt på toppen.....

Jeg var så træt at at skulle bruge det dejlige vejr til at ordne enorme mængder vasketøj, og Jørgen var så træt af at han skulle gøre tagrender rene....... Så vi byttede ;-) I hvertfald i et par timer, indtil nedløbsrørerne skulle skilles ad. Der rækker mine kompetencer altså ikke.
Den blå Camomille - mangler nu kun det sidste.
Det er så skønt med en forlænget weekend. Jeg var stort set ikke hjemme sidste weekend, og denne uge har budt på lange arbejdsdage - onsdag med 12 timer, så jeg trænger. Vi har ingen planer før på søndag (konfirmationsfest). Og jeg vil så gerne have den grå bluse på, så der strikkes igennem om aftenen. Jeg har indkøbt grå perler, der skal strikkes med på de nederste 1-2 cm - bare 2 omgange.....

6 comments:

Lis said...

Du spytter da Camomille ud af ærmet!! Hvilken en er dette ?
Tagrenderengøring er også et adrr job, som vi gør i fælleskab her i huset.

Kh. Lis

nynne said...

Vi har heldigvis ikke tagrender - derimod et tag der skal fejes :-(
God fest til jer alle på søndag

Sylvia said...

Du er en sprek dame, Gitte!!!
Enda en camomille???!!! Jeg holder på med min første,men den strikker jeg på som "pausestrikk". Men det begynner å nerme seg blondekanten snart........ God weekend til deg.

Tine said...

Sikke da en god arbejdsfordeling ;.)

Vi ses på søndag.
Måske i den grå?

Camilla said...

Ha ha ha, fed fordeling af arbejdet :-) Nogle gange er alt andet bedre end tøjvask!!
Håber du bliver færdig med grå fifi inden søndag :-)

Birte said...

God med bytning, når man kan finde ud af det, sommetider er det rart bare at lave noget andet.
Jeg blev lige færdig med min første camomille for et par dage siden, og det er da et hurtigt og let strikketøj, der er godt at tage med og bliver flot, så måske skal jeg også lave flere, hvis nogen gider have dem som gave.
Husk nu lige at tage dig tid til også at få en slapper, så du ikke brænder helt ud, det lyder som om du er helt oppe i overhalingsbanen lige for tiden.

Hilsn Birte