Monday, May 16, 2011

Indkøb? Ikke et eneste nøgle garn...

Jeg købte ikke et eneste nøgle garn i Saltum. Jo - jeg blev da fristet af flere ting (en kjole, en trøje, sjalsgarn), men så blev jeg så vægelsindet, at det istedet blev til indkøb af lækre knapper:
Firkantede porcelænsknapper i mørk lavvendel til uldgarn, som jeg har fået af Mariann.
Afrikanske håndlavede knapper til Harmony.
Porcelænsknapper til det sandfarvede garn.
Og grå blanke porcelæns-knapper, som jeg bare synes var så smukke.

På nær de afrikanske er alle knapperne fra Birthe Sahl.

12 comments:

Irene said...

Smukke knapper Gitte! Men utroligt at du slet ikke købte noget garn:-)

Gitte said...

Jeps - men der er jo noget der hedder Fanø om ikke så længe ;-)

Lis said...

Smukke knapper du har fundet/købt, men jeg kender altså ikke navnet og det linker ikke, øv.

Jeg skal også til Fanø og jeg er ved at sparer op!!

Kh. Lis

Gitte said...

Lis - hun har ikke en hjemmeside, så desværre kan jeg ikke linke. Hun er bosiddende i Brovst, og jeg har telefonnummer og adresse hvis du er interesseret.

Gitte said...

Ps: Vi ses på Fanø ;-.)

Tine said...

Imponerende at du ikke købte garn!
Men hold da op nogle smukke knapper. Og de passer bare så godt til dine nye projekter.

Kunne forstå på Sys at vejret var forfærdeligt i Saltum.
Heldigvis fik hun da solgt godt :-)

Camilla said...

Der er vist en der er bange for at historien gentager sig :-) Meeeeen denne gang tror jeg da ikke det er knapperne du kommer til at mangle :-)

De er MEGET smukke, kan godt forstå du købte dem alle sammen :-)

Lin said...

Hold op hvor er de flotte. Saadan nogle ser man da ikke hver dag. Men... at du kom hjem uden garn......Sikken standhaftighed!

Kludemutter said...

Hun laver bare nogle flotte knapper ;)
Bente Rønberg har dem og vi har lidt i butikken af dem.

Yt.

EnHeberg said...

Birthe Sahl laver så flotte ting. Også de store, smukke brocher med hesteskosømmet som fæstning - genialt.
Jeg styrede mig ved hendes bod, men der var godt nok mange flotte og rigtig mange ved hendes bod hele tiden.

Berit said...

Sikke nogle fine knapper! Og det skal der jo også til. Lækkert strik fordrer lækre knapper.

Fru Kahr said...

Godt strik kræver smukke knapper, og de kan af og til være svære at finde! Så jeg kan godt forstå, du valgte at købe de smukke knapper.