Saturday, August 20, 2011

Ca. 5 meter og 70 cm

Lise i aftensolen helt viklet ind - 3 stk. Cherry tørklæder er færdige. Vask og indpakning udestår. Men - jeg har god tid - de skal først afleveres næste weekend. Bedre billedere taget i dagslys kommer senere.

"Mor - hvornår strikker du et til mig"? Snart, snart - men jeg skal altså lige have en pause ;-)

Aftensmaden i proces - jeg synes farverne var så skønne. Gulerødder, rødbeder og kartofler blandet med olivenolie, hvidløg, rødløg, chili og timian. Uhm. Det smagte.

9 comments:

Kirsten Amstrup said...

Det er sjovt, når der dukker nye indslag på blog'ene op bedst som man selv sidder og leger lidt rundt på siderne.
Den opskrift ser lækker ud, den vil jeg kopiere - har jo alle ingredienser i haven (næsten).
Tak for den.

Eva said...

Lise kunne da ikke fryse med alle de tørklæder.

Flot grønsagsfad:)

Susannes syslerier said...

Lise kan holde varmen. Og du har da haft gang i pindende med alle de meter, du har strikket. Lækkert og farverigt grøntsagsfad :-)

Strikkeheksen said...

Tror, at Lise har verdens gladeste grin - jeg bliver i så godt humør af at se på hende :-)
Kan da godt forstå, at hun også gerne vil have noget strik - den stakkels forsømte pige ;-)

Lin said...

Flot rosa himmel du lige fik fanget bag Lise. 5.7meter, det klaeder hende fnis. Meeen alt klaeder den pige, og saa er hun jo saa photogen at det er en hel fornoejelse.
Naar datter beder, saa maa du jo igang med eet til hihi.
Halstoerklaeder i denne varme, ja har I det lige saa varmt som os??? i gaar 39° i skyggen puha.
Jeg proever din opskrift af naar der bliver lidt koeligere i luften.

Sylvia said...

Dette var mat for min smak og gane! det så riktig godt ut, Gitte!
Og wow for noen meter med Cherry du har rukket å strikket, innimellom jobb og hverdagsliv!!

Helle said...

herlighet, skal si at du har vært flittig. 5,7 m står det respekt av. den unge damen kommer i alle fall ikke til å fryse.

Så lekkert garn du har kjøpt. greit når feilleveranser ender så godt. :)

Berit said...

Tænk, hvis det var ét langt tørklæde - man kunne jo blive helt væk i det.

Håber modtagerne bliver glade for de lidt kortere udgaver ;-)

Tine said...

Hold da op du har haft travlt!
Jeg er imponeret.
Jeg er sikker på modtagerne bliver glade.
Ellers er Lise jo glad modtager ;-)