Thursday, August 11, 2011

Greven, kammerjunken og en halv ged.....

Jeg var forbi Føtex igår, for de har den nyeste bog af Sif Orellana på udsalg: Greven, Kammerjunken og den dragende citronmåne.

Jeg elsker hendes bøger de er fyldte af gode idéer både til børn og voksne, lækre billeder og små historier. Bøgerne tager jeg med i seng engang imellem og så ligger jeg og planlægger alle de dejlige ting jeg vil lave. Noget bliver til fakta - andet gør ikke, og det er helt OK.

Og sørme om der ikke er en ny på vej ;-)

Med hjem kom også en skindjakke - den var sat ned fra 799,00 til 200 kr. Og nej - den er ikke lavet af lækkert blødt skind, men jeg synes den er et fund til prisen, lidt rustik og rå, så alt i alt en god dag i Føtex... Tænk at man kan have det!

Bemærk den runde plet på græsplænen - der stod svømmebassinet.....

10 comments:

Eva said...

Lækre køb. Jeg har kun den første bog, Krudtugler og kanelsnegle, og den er rigtig delikat.

Mon ikke regnen nok skal få græsset til at gro i cirklen....

Britt said...

Sikke nogle skønne fund!
Jeg er også helt enig mht Sif Orellanas bøger - jeg har også alle tre og helt som dig bliver de også hygge-lækker-læst med jævne mellemrum.

Lis said...

Jeg købte Sif Orellanas: Greven, kammerjunken og dem dragende citronmåne i foråret, det er min første bog, men som dig er jeg helt vild med hendes fantastiske måde at skrive på.

Beundrede lige Camomille på dit nye fund (ja også den beundrede jeg) Jeg kan sgu ikke finde ud af de snoninger, vræl..... så får den aldrig færdig. Nå må vel hellere gå igang igen med den.
Her ved Kolding får vi så meget regn at græsset både kan gro op men også rundt, så håber det lidt det samme for dig, ellers kan du lave et nyt bed der :)

God fredag til dig.

Kh. Lis

Kludemutter said...

Ja, der kan gå meget god tid med at kikke i kogebøger ;)

Mon ikke dit skønne fund i Føtex, bliver super dejlig og blød når den kommer i brug.
Sej ser den ud.

Yt

Lin said...

Skoent fund, og den ser da helt fantastisk ud med en sort Camomille.
Hendes boeger kender jeg slet ikke men jeg maa sige at de har nogle fantastiske titler.
Svoemmebassin, jamen saa har det altsaa vaeret lidt sommer derhjemme, dejligt.

Anonymous said...

Det er en flot jakke du har fået. Bøgerne kender jeg ikke
God weekend
Mvh Maibritt

Sylvia said...

For et kjøp!!! En slik en ville jeg også ha blitt glad for, men min måtte være i sort eller brun. jeg kler desverre ikke grått!!!
Og Camomille går jo til ALT!
God weekend!

Anonymous said...

Hej Gitte,nå...du har fået en ged med hjem,jeg fik et får med hjem fra det fynske fåremarked i dag lørdag.Min veninde og jeg er der hvert år,og så spiser vi et stk.lammmekød m.tilbehør og køber lidt...host...garn.Det kan være vi mødes til strikkefestival på Fanø,siger jeg måske lidt naivt...;))det er vel stort,skal dertil for 1.gang.Vh Pia D.

Strikkeheksen said...

Jamen, sikke kup, du har gjort - skøn jakke, lige det rette tilbehør til Camomille ;-)

Berit said...

De bøger er uundværlige! Mine er snart slidt op.

Citronmånen er mega-lækker!