Friday, August 19, 2011

Hvad en forkert leverance medfører.....

Jeg går og drømmer om mine næste strikkeprojekter.

Jeg skal igang med kjolen fra Annette Danielsens "Strik en stund" - Regndråber. Og jeg glæder mig. Lækkert garn fra Isager i mørklilla ligger og venter på at blive forvandlet til endnu en efterårs- og vinterkjole.

Jeg skal også igang med en Katharine Hepburn Cardigan fra Lace Style. Garnet ankom på matriklen ved en fejl - egentlig havde jeg bestilt noget helt andet, som jeg også fik - men det blækblå uld/cashmeregarn fra www.Garnudsalg.dk flyttede altså permanent ind hos mig. Jeg fik det til en overordentlig god pris på grund af diverse misforståelser. Så - altså - Kenneth kan til enhver tid sende lidt forkert garn til mig - for det der uld/cashmere - det er altså så lækkert! Der er også købt stof til en mørkeblå efterårsnederdel.

Imens jeg drømmer om nye projekter strikker jeg det 3. (jo - du læste rigtigt - det TREDIE!!!) Cherry halstørklæde - for der er ikke bare en 16 års og 2 18 års fødselsdage næste weekend - der er også en 25 års fødselsdag. Om storesøster Maria er til strik ved jeg ikke - men det må afprøves. Jonas, der bliver 18 år - bliver altså den eneste der får en købegave.......

- Og hvor køber man så lige gaveæsker?

Jeg har slet ikke nået rundt på diverse blogs i denne uge! Hverdagen med alle dens gøremål har gjort sit indtog. Heldigvis har jeg en mand der sørger for at der står mad på bordet hver aften og at børnene bliver sendt/kørt til diverse fritidsaktiviteter, så det betyder ikke så meget hvornår jeg kommer hjem. Med hensyn til blogs gør jeg en indsats i weekenden, så jeg kan følge med i alle de lækre projekter, der sikkert er gang i, og får forhåbentlig lagt nogle kommentarer ;-)

God weekend!

11 comments:

Heidi said...

Sikken en skøn fejlleverance.
Måske en kageæske fra bageren med lækkert silkepapir og bånd kan bruges som gaveæske?
Go' weekend.

Uldbegavet said...

Hvad skulle vi mon gøre uden Kenneth og garnudsalg.dk. Han må også gerne levere forkert hos mig.
Det bliver en fantastisk flot kjole du får lavet af den mørklilla Tvinni.
Du laver de smukkeste ting og er en stor inspiration for mig.

Susan said...

Skal det være æske æsker, så prøv Panduro. Ellers er Søstrene Grene leveringsdygtige i små søde børnekufferter i div farver - hvis indpakningen godt må være lidt spas. De har jo i øvrigt også æsker, slår det mig lige...

Vilma said...

Lykke til Gitte , det ser spændende ud , det hele ! Dine kjoler er så smukke!!

Uldbegavet said...

Jeg har lige set, at den nye Tiger butik i gågaden i Århus har de sødeste æsker til kun 10,- kr. pr. stk.

Kirsten Amstrup said...

Det er to meget lækre projekter du har foran dig i lilla og blåt. Jeg føler helt misundelse, selv om jeg bestemt ikke mangler noget at rive i. Rigtig god fornøjelse!

Ulla said...

Fed tvinni! Der er intet som god kundeservice.

Hvad med silkepapir og et stykke af garnet som gavebånd?

nynne said...

Uha en skøn fejlleverance ! Regndråber skal nok blive super smuk i den lilla du har købt dertil.
Endnu et fint Cherry. Det går da bare som lyn og torden med dit strikken.
Ærgeligt at du ikke kommer i morgen - vil gerne havde set den den blækblå garn

Strikkeheksen said...

Er det ikke Regnvejrsdag, du mener? Nå, uanset hvad så er det jo igen en skøn farve, du har valgt :-) KH cardiganen er bare så dejlig, jeg får helt lyst til at lave en ny :-)

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror, du bliver ret træt af, at du lod mig købe Karen Noe garnet, når du ser min Julie-kjole ;-)

Nu blev jeg jo bare mindet om en enormt skøn film, Det´ bare mænd var et kæmpehit her, da vi så den 1. gang :-)

Anonymous said...

Åh, den blå cherry er jo næsten endnu dejligere end de hvide...
Jeg køber tit gaveæsker hos søstrene Grene.

Tine said...

Det lyder da som en skøn "fejllevering"
Kan godt forstå det lækre garn flyttede ind :-)