Monday, August 15, 2011

Cherry nr. 1

One down - one to go..... Den første Cherry er færdig og gaveklar. Jeg må vente i spænding (frygt :-) på om det er noget som en 16 årig pige kan lide.....

Faktaboks: Mønster fra et boligliv (nr. 7/2007). Garn: Råhvid Blackhill Højlandsuld fra www.Garnudsalg, råhvid Sandnes Alpaca og farvet uldgarn fra Geilsk.

Jeg strikker ihærdigt på nr. 2 og er næsten halvvejs.

Lise til hest den allerførste gang - hun glæder sig rigtig meget til det bliver fredag, og hun skal afsted igen ;-) - så får hun nok også "rettet hænderne ind" - så meget kan jeg da huske at de ikke skal flandre derude.....

16 comments:

Kludemutter said...

Hvor er det lækkert ;)
Tak for du minede mig om det.

Hun bliver da super glad ved det tørklæde.

Mon ikke bare det er af stolthed Lise stritte lidt armene ;))
Dejligt når de finder en god hobby/sport.

yt

nynne said...

Jeg syntes hun ligner en rigtig "tipas" pige. Og gud så stolt hun ser ud !!
Lækkert Cherry

Jette said...

Uha, det er aldrig til at vide med de der teenagere, men jeg synes den er flot, havde helt glemt det mønster, det kunne da være jeg skulle prøve den til min datter.

Fru Kahr said...

Cherry er nu et lækkert halstørklæde. Om det falder i en teenagers smag kan man jo så aldrig vide, men mon ikke du er så velovervejet, at det kommer til at ramme plet:-)

Lin said...

Det skal hun nok komme hurtigt efter. Stolt ser hun da ud.
Jeg tror du er i meget stor fare for at faa strikkeopgaver igen fra de to unge damer.

Lis said...

Cherry 1 ser rigtig flot og lækkert ud. Er sikker på du får flere ønsker fra de unge damer.

Armene på Lise, kommer nok længere ind, når der kommer mere rutine til.

Kh. Lis

Helle said...

Skjerfet er lekkert, men hva som faller i smak hos en tenåring er dessverre høyst uvisst. Lykke til i alle fall.

Eva said...

Mit gæt vil være, at en 16-årig vil blive begejstret. Men det ér jo aldrig til at vide. Flot er det!

Berit said...

Er sikker på at tørklæderne falder i god jord!

Lise ser vel nok stolt ud. Håber, hun ikke bliver skræmt, hvis hun falder af.

Karen S, Lykkefanten said...

Mon dog ikke tørklædet bliver modtaget med kyshånd ;)

Det ser hyggeligt ud med ridning. Hun ser rigtig glad og stolt ud!

lise said...

Om Cherry vil gøre lykke....JA! spurgte teenageren her i huset......så nu er jeg gået igang med et,der var ingen vej uden om:-)Det er jo kun dejligt med diretke ønsker,så man ved at det bliver populært.
Så tak herfra for den gode ide

Kirsten Amstrup said...

Hvor er det et dejligt tørklæde.

Strikkeheksen said...

Jeg tipper på de bliver begejstrede, de unge piger, men det er altså aldrig til at vide. Jeg kan godt nogle gange tro, jeg har fingeren på pulsen og så rammer jeg bare totalt ved siden af ;-) MEN sådan går det ikke for dig, Gitte - for det er sådan nogle lækre og skønne tørklæder, du har lavet :-)

Strikkeheksen said...

UPS: Jeg glemte jo lige at sige, at Lise ser vanvittigt godt ud til hest - jeg kan godt forstå, hun gerne vil lære at ride - så vær du bare glad for, at hun har fået endnu en sund hobby, den dejlige pige :-)

Sylvia said...

Ja, der var Lise til hest!!!
Si til henne at hun kan leke at hun strikker, så får hun samlet hendene sine litt mer :)
Ellers er de Cherry-tørklene flotte. Jeg husker jeg strikket et selv, i brune og blå farger. Altså ikke mine farger, det er vel derfor jeg ikke bruker det!!!

wigdis said...

For et herlig skjerf du har strikket.